lari jom?

bismilahirahmanirahim

Assalamualaikum

frankly speakinglah kan
eh, betul tak apa aku tulis ni?
peduli apa

 


aku pelik
bukan dengan kau
dengan diri aku lah
kadang2 tu rasa kemanisan tu
macam beria sangat

tak habis tu aku agak banyak lagi
rasa sayu yang bertakhta
tak masuk sifat ayan aku lagi
yg tu tak payah kira

jujurlah. aku tetiba rasa tawar dengan nombor seketika
lalu aku nak kembali kepada minat asal aku
eh? aku aku minat asal ea..
lah...

haha

nak lari lah tu

yup!
mekasih lah bagitau
memang nak lari
aku takut aku tak ikhlas buat sesuatu

takut gila separuh mati
tapi aku still bertahan
Allah nak bagi hikmah
maka aku kena cari hikmah
bukan hanya tahu nak memberontak

lari?
ya...aku penat
sebab tu aku lari

laa...dah penat jalan..jangan lari

tak boleh
aku tak boleh duduk je
aku ada rasa macam nak jerit je sekarang
tapi aku tak boleh
aku ada rasa
sikit tekanan jiwa
tapi still tak boleh

tak diri aku dah ni

still
aku nak lari
laju2
tahap tak ingat

aku nak pergi jauh2 
boleh?
aku nak lari lagi

tolong kuatkan hati aku?
thanks

macam mana? 
awak, doa awak kan ada

trimas ya.




May Allah Bless All of You.

***********************************
Nisrina Syaurah


p/s: aku tak tipu bila aku nak lari


 





 












Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku