Posts

Showing posts from December 15, 2013

one word change everything.

bismilahirahmanirahim

Assalamualaikum
banyak benda datang  sebenarnya tak berapa nak masuk akal sikit
wah, sukahati kau je cakap macam tu ea
*sengih
haha entah. ada benda akan paksa kita fikir maju ke depan tanpa menoleh ke belakang dan ada benda  paksa kita terus tegak berdiri tanpa membuat apa2 keputusan dan hanya berharap agar masa yang  menentukan segala.
dalam hidup kita ni kita kadang2 tak dapat nak tentukan  mana satu pilihan kita dan kadang2  bila kita dah memilih namun kita tak mampu mengenggamnya kita akan memaksa  untuk memperoleh  pilihan kita itu.

mari kita lihat balik
apa sebenarnya aku bebelkan sedari awal lagi
ya, melangkah ke satu lagi takuk yang sangat2 mencabar

kenapa aku cakap macam tu?

tadi adalah masa belek-belek mukabuku tu
terbaca artikel yang di tulis oleh
seorang senior
sewaktu di sekolah menengah
dan jiwa sangat bersetuju dgn apa yang dikatakan oleh
si kakak itu

apa yang boleh disimpulkan menjadi satu
di sini ialah

just go for it

BERUBAH.

one word

ramai yang…