Posts

Showing posts from April 29, 2015

678

bismilahirahmanirahim


Assalamualaikum
(jawab der)
menyingkap kisah kelmarin  barangkali angin senja yang cuba menyapa
kita sering memomok kan diri dengan segala benda yang muncul tanpa di jangka malahan juga selalu melabel bila mana telahan kita sempurna semata
idaman jiwa tu tak semestinya harus selari dengan hakikat diri banyak lagi benda yang kita cuba takrifkan dengan  hati yang penuh kosong dan pudar ini
jadi cari saja makna di balik rasa berbanding kau asyik menyalahkan sekeliling hanya kerna diri tak mahu di cela
ceh,
tak, tgh baca good read tu yg tulis cam gini
eh ye ke?
kalau tak pun kisah ke?
kita hidup ni sibuk nak tayang segala benda buat apa? kisahkna diri cukup lah
tapi....
sbb rasa tanggungjawab terpikul? dah tu pergilah laksanakan buat apa duk caci maki kat sini je
tapi....
apa? tak mampu?  tak buat dah cakap camgitu
usaha itu banyak cara tapi jangan marah kalau cara kita salah adatlah hidup
after all kitakan human
or awak yang baca ni geng dengan yang kat zoo?
entah
t…