Posts

Showing posts from July 24, 2015

Soalnya Hati.

bismilahirahmanirahim

Assalamualaikum
err, guys jawab salam tu yer

entry kali ni bukan nak cakap pasal raya. tetiba je dah habis puasa dan dah seminggu raya
cepat je angin berubah dari musim monsun hingga ke tengkujuh cepat saja manusia juga berubah sekali air bah sekali itu jugalah pantai berubah
kadang kala menafikan rasa lebih perit dari menahan jiwa buatnya terlanjur bicara terkasar perbuatannya seringkali di salah erti
mahunya tidak
bertalu-talu whatapps menjelma amboi cuak jugak semua orang
hakikatnya cuma hati yang merasa
apalah ada pada padangan semata kalau jiwa tak di selam sama apa lah ada pada perantaraan kata kalau bicara cuma helah semata
berdusta atas dasar kecewa bertingkah kerana remeh semata
nama pun manusia apa saja yang bisa di penuhi oleh nafsu yang tak kan berhenti tu
merenung pada padang rumput hijau yang luas di perkarangan mata sering kali membuat aku tenggelam dengan rasa dan segalanya tiada jawapan  untuk semua persoalan yang datang
hilang dari radar bukan b…