Posts

Showing posts from December 6, 2014

Day 14.

bismilahirahmanirahim

Assalamualaikum
kala malam bulan mengambang betul tu kalau siang kau nampak bulan mengambang mesti kau pelik kan?

Day 14- a song reminds you of your boyfriend
problemo aku takde benda alah tu tapi kalau letak je lagu boleh tak? haha
suka hati je
sebab aku suka lah
okay
" Terpulanglah-Kaka"
maka dengan itu  habislah entry hari ni saya malas sikit haha tak, malas banyak sebenarnya.
:)
till meet again
oh ya, lagu memang sedih tapi relax lah janji tinggal janji begitu juga senyum
bila kau sedari senyum ku ini tak mampu bahagiakan mu maka ini langkah yang aku ambil pergi
Terpulanglah.
:)
May Allah Bless You
*********************** Nisrina Syaurah