Posts

Showing posts from March, 2014

rintihan demi rintihan

bismilahirahmanirahim

Assalamualaikum
entah. sukar nak jelmakan dengan kata-kata
kadang-kadang manusia ni tak henti2 dengan cerita yang kadang-kadang  aku rasa tak masuk dek akal kan.. but diff. sebab  kita melihat satu perspektif yang berbeza
kau tengok A tapi aku tengok L beza kan.. kata Adlina " bukan semua orang fikir macam kita"
true. ayat yang sentiasa berulang tayang dalam minda bagi menenangkan jiwa yang sedia rapuh. indah bukan aturan DIA
kadang-kadang oarang sibuk bertanya kenapa kita sibuk nak fikir pasal orang orang tu langsung tak fikir pasal kita
teringat satu ayat yang sejak dua menja ni berlayar di ruangan minda
" kalau kau masuk syurga dan kau tak nampak aku tolong tanya pada ALLAH dimana aku, pinta padanya untuk aku berada disisimu"
seandainya tiba saat itu nanti, pernah kau sangka dia yang tak pernah kau tahu mendoakan kau tanpa pengetahuanmu yang meminta pada DIA agar kau di bawa ke syurga kelak?
bukan menjadi busybody ke apa dah tugas yang terg…