Apakah?

bismilahirahmanirahim

Assalamualaikum

mak bising sebab bulan ni je beli buku banyak sangat
sebelum ni
memang terbatas sikit barang pembelian tu
mak kata 
macam lah elok sangat
belanja tak ingat

tiba-tiba mak bukak cerita
mak beli tudung baru
harga?
tak payah sebut
laju je mulut ni cakap

" mak, echa rasa sama je mak. mak bising echa beli buku tapi mak pun shopping tak ingat juga"

sekarang aku faham
mana datang
sikap
shopaholic kaklong

dan aku masih pikir
aku sakan kat buku
so tak masuk geng mak dan kaklong

haha
maybe sebab aku bukan typical perempuan yang nak itu dan ini
aku cuma nak yang aku nak je
bukan yang aku rasa aku perlu
haha

pelik ea.
pedulikan
bukan ada orang yang baca pun
kisah apa aku


**********************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku