I

bismilahirahmanirahim

Assalamualaikum


air liur ku telan. mak aihh.. awat pahit sangat ni. wajah yang jelas merah menahan marah itu
tak ku pandang lama. dada rasa nak meletup. empangan air mulai berkaca
apa nak buat ni.... 
salah dia lah siapa suruh memandai-mandai
kan kena setepek. Dia menarik nafas dalam
aku sedikit lega. tak banyak lah sebab dia dah mula pandang muka
aku macam nak telan hidup-hidup
seminit.
dua minit.
masuk tiga minit
dia masih macam tu

" Err.. awak."
" Diam."
tak jadi aku nak sambung bersuara. 
ini antara saat yang aku paling benci.
bila mana aku patut bersuara
tapi mesti di suruh diam.
nampak sangat nak tunjuk aku sorang je yang salah, habis tu.. dia tu betul sangat lah?
sebab dia betul lah dia marah kau buat salah
terang lagi bersuluh memang salah kau
yang kau suka hati nak tengking dia siapa suruh..
ni namanya perang dingin sedang bermula.



* such along time aha?
mcm nak buat comeback je gaya
haha
till meet again

***************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku