Maaf Ya

 bismilahirahmanirahim,


Another mental breakdown

Dan saat ini aku tahu,

sudah sampai masa aku duduk dan diam

memerhati di mana letak hati aku sebenarnya

kekecewaan ini akhirnya memberi perit pada jiwa yang kosong

Tuhan, adakah aku yang sedang bersahaja atau aku yang sengaja membiar jiwaku rapuh?

Tuhan pada jiwa yang mahukan dan inginkan kasih sayangMu

Apakah aku di jalan yang benar?

Tuhan sedang hati yang rapuh ini sering gagal memilih yang benar

hati yang rapuh sering sahaja tidak tahu hala tuju menuju arah syurga yang telah kau janjikan

apakah masih punya ruang untuk aku terkapai. pada pautan mana yang aku perlu bertahan

sesungguhnya melepaskan itu perit

bertahan apa tah lagi

hidup dalam ruangan putih tanpa penghujung

di situ telah aku gariskan

Di sini akan aku melepaskan lelah. 

Maaf ya sayang

Aku gagal. 


********

Nisrina Syaurah 

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku