S.E.L.E.S.E.M.A.....

dari semalam.. asyik terbersin jer...
haiya.. susah idop.
xpew... tawakal jelah
hidop memang macam ni
ada pasang surutnya...
tapi ingat! apa pu yang terjadi..
sentiase senyum..
Allah always between us.. remember??
aku hidop dgn nikmat yang Allah kurniakn
semua yang berlaku ada hikmahnya..
kita kena sabar dan sentiase senyum..
tapi bukan semua owg macam aku kan??
yg boleh senyum walaupun kena campak kat tgh2 laut alantik
pergh!! mau blew mati lemas
tak pon mati kesejukan... tapi senyum tetap ada
betul apa... sabar je... dgn bersabar.. tengok jelah hikmahnya
Allah sentiase adil
jangan risau.. senyum jer...
aku tau kenape aku hari ni..
kena serang dek sakit sikit mula lah mengaban
macam ni...
mood aku skang cume nak habis sebtir cinta sebuah lukisan
dengan kisah si mawar..
habis je tu 2...
ak start dgn new story...
nak habiskn bkn susah
nak menaip balik tanpa ganguan tu yg susah...
aku cume nak truskan cite2 aku yg mungkin aku tak dapat nak capai
cukup lah aku sekadar berpuas hati dgn apew yg aku capai skang
aku dah nekad... apew yg aku anta tu..
itulah yg insya Allah rezeki aku..
skang tu result kuar jer...
aku harap Insya Allah segalanya baik2 belaka
ea.....
doakan aku lah...
insya Allah ade rezeki...
okylah aku nak prepare nak magrib ni...
nak siap kan diri...
pape un.. kowg please doakn aku...
aku harapkan kowg...
trimas kat sume...
aku hargai sgt2...
oky pergi dulu..
salam from
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku