Day 22- A song that someone has sung to you

bismillahirahmanirahim

Assalamualaikum wbt

ya, setelah sekian lama tak update
update ni sebab Adlina suruh update

ya misi meneruskan sisa-sisa terbengkalai

Day 22-  A SONG THAT SOMEONE HAS SUNG TO YOU

ada dua.

1. Hilang by Adira

this one Adlina nyanyi siap bagi recording punya
so basically, kalau dengar lagu dalam phone asus
memang aku akan dengar lagu ni
siap sound effect bunyi tutup pintu lagi
hahaha

but, I truly love this song

https://youtu.be/sqi7xJZXJO4

do hear it guys!

2. Wonderwall by Oasis

okay, yang ni bukan orang nyanyi pun
tapi my friend pegi karok and singing this song to me
dan dia rakam bagi voice note
yeahh
so anggaplah orang nyanyi untuk aku
hahaha
okay apa kan

https://youtu.be/Y7I1nCcwJP0

i love the music arrangement
and LOL of course lirik dia

so maybe you will be the one who saved me
ya
zaman bila kau nak selamatkan aku ni
aku tunggu
hahaha

cukup kut sampai sini
next time kita borak pasal benda lain okay
bagi aku rant kat FB pulak

acah-acah banyak peminat

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku