Day 20- Last song on itunes

bismilahirahmanirahim

Day 20- Last song on itunes

Zivilia- Aishiteru!

okay, secara jujurnya aku tak tahu kenapa lagu ni masih lagi aman damai dalam list song aku. haha. tapi sebab dah jarang dgr mp3
maka aku tak update mana yang perlu kut

lagu ni lagu zaman sekolah menengah
zaman isma tengah sibuk bercinta dengan fikri
mendayu-dayu kalau dia nyanyi

aku nyanyi takdelah mendayu sangat
part japan tu pun aku tak tahu

tapi lagu pasal long distance relationship ni
aku tak berapa pro sangat
haha

ramai yang kata kunci sebenarnya ialah
comunication dengan trust

mungkin, bukan semua relationship boleh end up dgn baiknya

still, banyak je berlaku kecurangan
mcm contohnya, bila kau sunyi pakwe kau takde
mulalah pasang niat nak cari scandal

haha
tapi sayang, habis tu kalau kawin?
kalau tak belajar setia sekarang?
nanti kawin nak curang tu aku rasa besar kemungkinan ada

susah nak jumpa novel yg cerita lelaki curang sebab benda baik
semua cerita sbb jauh
sbb bosan

kan?

kenapa kita bincang isu ni?
aku rasa mcm masalah majalah wanita pulak
adoi

hahaha

aku baca dalam novel
bila dah kahwin, 
dugaan lain dari bercinta. apa yang penulis pamerkan sebahagiannya realiti kehidupan kita
selebihnya mungkin pengalaman mereka dan imaginasi mereka

entahlah, sejujurnya disebabkan aku belum bernikah
maka aku cuma boleh ambil ikhtibar dari kisah sekeliling sahaja
tak boleh cerita lebih lanjut
cuma aku berharap
jodohku nanti
orang yang benar-benar di pilih oleh Allah untuk aku
dan bersama menuju ke syurga
cehwah hahaha

but still, aku masih memegang title DR Chinta.
so let it be
Allah know the best kan

so that it's.
till meet again
InsyaAllah

**********************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku