week 13.

bismilahirahmanirahim

Assalamualaikum wbt

lamanya tak menulis kat blog
haha.
masa banyak habiskan kat telegram
yalah orang dah ada channel
opps!

boleh lah join channel lepas ni

telegram.me/nisrinasyaurah

baiklah
Week 13
tinggal seminggu je lagi
2 minggu lagi final exam
pergh! mencabar minda

minggu depan presentation berderet
assigenment yg tak terhantar lagi
pastu dengan takde study week lagi
exam pulak 4 hari
6 paper
pengsan lah mak

takpe, jihad menuntut ilmu

maka, dengan ini
saya akan berusaha bersungguh-sungguh untuk mencapai segaka 
kejayaan dunia dan akhirat
lepas ini kena tambah ithizam lebih dalam lagi
kuatkan semangat
bauang sifat malas
rajinkan diri 
beribadah
bangun malam
dan sebagainya

di sini aku tidak harus leka dengan keindahan di sekeliling ku
aku harus berani
mencabar diri

oh tidak
aku mahu pulang
hahahahahahahhahahaha

Raqib sudah pandai berdiri
kelak nanti dia sudah boleh berlari
dan aku tidak dapat melihat semua itu
ohhhh sayu sungguh

(maafkan melodrama saya)

tapi tidak mengapa, mungkin anak kaklong yang kedua, tuga, empat dan tujuh
aku jugak yang mengasuhnya
hahahha

sudah. mengarut aje

apa-apa pun mohon doanya ya. cemerlang dunia akhirat
mohon agar aku biasa menerusakn hidup lebih aman
huhu

terima kasih

p/s: kesibukan membuat aku terleka tanpa memikirkan dia.

*****************************
Nisrina Syaurah!

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku