The Last One.

bismilahirahmanirahim

Assalamualaikum

secara jujurnya
ini post yang aku tulis dengan sebak
secara jujurnya
sediakan tisu di sebelah anda
ahaks!


3 tahun.
dan satu persatu
jalan yang Allah tunjuk
satu persatu
segala bagai terlerai begitu sahaja

tatkala air mata dan tawa bersatu
itu lah cerita

3 tahun menahan rasa
dan akhirnya
tiba di penghujungnya
tiba pada ketikanya
aku harus sedar
ini kenangan kita bersama

berbagai cabaran
dugaan 
pertolongan
ketawa
cerita
menangis
dongengan
indahnya

tapi itu kenangan
dan secara jujurnya 
aku telan segalanya
aku cuba menghadam
satu demi satu

buat semua

thank you so much
tiada apa nilai diri ini nak di bandingkan dengan kalian
segala yang baik datang dari DIA untuk kalian
maka tabahkan lah hati kalian

ingat pesan ku ini
jika aku tiada lagi 
di dunia ini
cuma satu saja aku pinta
biarkan doa kalian berlabuh untuk ku
sebagai mana aku mencuba 
untuk tak pernah matikan 
doa ku untuk kalian

harus kita hadam
setiap permulaan 
akan tiba 
pengakhirannya 

maka, senyumlah kalian

ini yang kita harus simpan
kenangan kau dan aku
dan akan ku bawa cerita ini kesana
insyaAllah










Cerita Chenta Kita

Biarkan ia berbunga di ranting usia~

tahniah semua

****************************************

Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku