Intership: 1st Day.

bismilahirahmanirahim

Assalamualaikum

hari pertama menjejak kan kaki kat tempat practical

"Lambat"

seriously

dari pukul 7 pagi tadi whatapps
masuk berpusu-pusu
semua beria bercerita perasaan pertama kali di tempat baru

kala tu aku masih di rumah

yada..yada..yada..
mana mahu tahan
pagi2 lagi dah kena berdas2 tembakan

maka aku padang diri aku

" salah aku ea?"

okay. Allhamdulilah
aku lewat 5 minit
dan Advisor gua tak sampai lagi

setengah jam tunggu
others worker dah sampai and ajak duduk kat dalam dulu
okay

entah celah mana
buku
 ' confession of shopaholic'
ada dalam sling bag aku.
dan yang pasti.
2 jam menunggu

yay, Alhamdulilah
my Advisor datang

yada..yada..yada..

buat itu, buat ini
tengok itu, tengok ini
susun itu, susun ini

sampai petang.
letih yang amat,

maka, aku pun terpikir
apa lah yang nak di bobokan dalam log book 
lagi satu
celah manalah kesempatan untuk menghantar kad pink ni kat office

maybe aku boleh buat marathon pagi
pkul 8 tercongak depan office kolej
pukul 9 sampai office kerja

okay kut
tapi masih, 
apa yang aku nak tulis dalam buku log?

sudah....


**************************************
Nisrina Syaurah

p:s sometimes aku pikir juga
kenapa lah aku susah payah
macam tak biasa menulis pulak

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku