think properly

bismilahirahmanirahim
Assalamualaikum,

ngee.. awak tepi sikit, saya nak lap habuk yang berdebu ni
ntah dah berapa abad ntah tak berlap
nmpk sgt pemalas dah keluar
ya, saya tahu saya salah..
awak bukak ea tiap2 hari
maaf lah
hari2 menuju FINAL ni
makin payah nak sehati berdansa dengan lappy terchenta
except for main game lah
tu bangun tidur terus buat
muahaha...


naa.....
nak tahu cerita
takde apa lah
biasa2 yang aku tahu jarang sekali nak jadi luar biasa..
hehe

kesopanan dan kesusilaan sedang di lakukan
sepanjang bergelar calon MPP
what?
CALON MPP?????

dah diam! aku tau kau tgh gelak
okey fine.. gelak 5 minit je pastu stop ea..
aku dengar lagi
siap korang

kenapa dan mengapa
ntah.. kalau nak ikutkan aku yg dulu
just budak malas nak amik port
bukan pegang sgt pun jawatan
yg biasa2 je lah

dari dulu sampai skrg bila org bagi tanggungjawab selalu sgt tolak tepi
atas alasan beribu lagi org lagi baik dari kita
bila dah besar macam sekarang
sampai bila nak tuding org
selalu ckp nak itu nak ini 
tapi apa je yg kita bagi untuk dapatkan apa yg kita nak

give and takes..
sampai bila nak suruh org je
pastu menuntut je 
mengutuk je
dan timbul rasa tak puas hati

bila semua benda jadi satu memang meletop semua benda
tapi true
selagi kita tak rasa
selagi tu kita hanya tahu bercakap
sedangkan yang buat bukan kita
mulut dgn anggota
kenalah seiring
ni sebelah je gerak
memang tak jadi apa

rite?
think carefully my dear
Allah is giving something that we need not what we ask..

done here
till meet again
InsyaAllah

************************************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku