rindu sama ini blog mehhhhh...

bismilahirahmanirahim
Assalamualaikum

sungguh aku terlalu rindukan blog aku
masa2 untuk aku sehati berdansa dengan blog terchenta ini
sambil mendengar si Empty Decorations yang bermain berulangkali
sungguh aku amat cemburu 
dengan masa yang sedang mencantas segala benda

intro yang sangat perasan kan?
haha
baru beberapa jam secara rasmi pegang jawatan yg agak 
macam sooooo aku?
dan sengal dah?

sah sakit kejap..
payah betul budak sorg ni
haha

orite pedulikan bebelan yang melanda di atas
apa yang nak story hari ni?
mari memandang ke depan
sungguh banyak sekali bebanan yang sedia menanti agar 
aku sedia memikul dan mengalaminya
haha dan hahaha

nampak sangat tak ketara nya?
sungguh aku terasa tak mampu nak menapak dgn aman
sungguh aku merindu waktu untuk aku menulis dgn tenang
sungguh aku rindukan suasana
damai yang memberikan aku sebuah ketenangan yang
tak terhingga
kecuali bersama DIA
kadang merasa diri ini bukan lah seperti diri ku sendiri 
aku terasa terasing dlam sebuah dunia yang pelik?
barangkali?

naa.. sah aku ayan
ayan atas asbab?
sungguh tak payah tahu sebabnya

pelik bukan?
hindarkan
bak kata Elly 

" time senggang nak makan nasi ape pun boleh sampai sejam kau pikir,
cuba time tgh sesak, dah tak tahu dah rupa yang masuk mulut tu.."

true..
sungguh aku amat mengerti kan rasanya
haha
nak je jerit tolong
saya nak lari for a moment..
please okey.. penat sgt ni..
terkadang aku sendiri tak boleh faham..
atas dasar apa untuk aku terlalu letih?
kerna aku ni terlalu jahat ke?
being selfish is a reason
naaa....
semua advisor selalu menasihatkan supaya aku tegar
untuk tak terlalu memikir hati mereka yang tidak paham akan deritanya 
sebuah hati yang menanggung rasa..
pelik bukan??
kau faham
terima kasih,
jarang orang faham dgn apa yang aku bebelkan
haha

kadang2 aku juga tak pasti
sungguh kepelikan akhir zaman
memberi aku nafas yang sesak
dalam tegar mencari ketenangan jiwa abadi

aku pelik?
aku faham..
kau pelik? 
itu pelik
haha..
gurau2
jangan stress 
aku tgh nak stress
tapi belum lagi
im not the A type..
i am type B
boleh dapat?
haha

taktahu nape tetiba
lagu tetap menantimu berkumandang?
hekeleh?
cakap cmtuh boleh
orite
kakak speaker sebelah ni tak cakap apa..
peduli lah playlist sape ntah yang aku mainkan ni
yang penting ada jep music yang lalu
walaupun masuk telinga kiri keluar telinga kanan
gitu yep..
muahaha
haha

oky pedulikan lagi
kalau korg sudi skroll sampai bawah
aku salute..
kalau korg tinggal jejak aku
bagi free gift
haha..

tak cayer?
kita tgk nnt..
ngee
:)

orite
till meet again
InsyaAllah

****************************************
Nisrina Syaurah




Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku