dunia dan destinasinya..

bismilahirahmanirahim

Assalamualaikum

entah kenapa aku nmpk bunga2 indah berguguran
ceh, gaya macam jatuh cinta jer..
muahaha

baik lah kawan2
hiraukan rasa yang aku rasakan ini
lupakan sahaja
haha

baiklah
marilah ucap selamat tinggal
dan semoga jumpa lagi
di masa depan

apa gaya buat speech selamat tinggal bagai
nak pergi balik kesidang je pun
haha

yer..
entah mengapa
aku terasa nak ucap selamat tinggal
haha
nak  cakap thanks sebab sudi singgah kat blog
yang tak seberapa ni
yang banyak kekurangan
dan entah apa-apa je aku merepek kat sini..
aku faham
korg pun kekadang menyampah kat aku
hehe
sedar diri sikit

apa-apa pun
lepas ni akan jarang update
maybe tak update pun
doakan je lah 
apa pun yang jadi
aku tahu Allah kan ada
so

apa pun semua nya berbalik pada Allah yang Maha Esa
aku sebagai hamba
redha dengan segala ujian-Nya

okey lah sahabat sekalian
jumpa lagi
jika ada umur
insyaAllah

pesanan terakhir aku buat korang

Hidup bukan untuk main2 saja
hidup ini ujian yang paling hebat Allah beri
destinasi yang sama
jalan yang berbeza
besar mana likuan kita hadapi
Ingatlah Allah sentiasa ada dengan kita
insyaAllah

till meet again
insyaAllah

***********************************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku