post title?? haha!

bismilahirahmanirahim
Assalamualaikum,

pabila ia datang maka ia akan datang

ya, dan aku percaya itu
its what we call as Takdir
ya,
pandai kawan2 saya
haha
rite
what yg aku nak bebel kan ni
oky....
cuba korg tgk sekeliling korg dalam masa one minutes
dan sila buat list apa yg korg nmpk
then
describe...
not with what you see
but with what you feel

that life baby
banyak benda yang kita expect jadik then tak jadik
that happen...
but benda yang muncul secara
BOOOMMM
itu yang kita ternganga kejap
=)
haha
what's funny?
nothing..
kealpaan
and i'm just love it
because
rencah sebuah kehidupan sebagai manusia haruslah memiliki
kealpaan
oh.. adakah aku tgh gelakkan manusia
yup
termasuk lah aku yang sedang berkata2 ni
haha
reality of life
take it guys
memang bukan senang tapi bukan susah mana
kalau dia boleh maka saya boleh
awak boleh mereka boleh
dan semua boleh
oh ya,
Malaysia Boleh!
haha
oky, kira mengarut lah di kala larut malam ni boleh sengal
nah....
just me
orang yang kenal aku
akan tahu kenapa aku macam ni
dan jawapan mereka

" DAH BIASA"

haha
thanks dude!
so
ladies and gentlemen
having a nice day
a cup of cappuccino maybe..(my favorite.. hehe) 
or a cup of English tea
with a slice of raspberry cheese cake
or a slice of chocolate cake
would be nice...
haha
just love it
OH, i forgot
hey there,
I love you..
haha
see you when I see you..
InsyaAllah

=)
thank you Allah
I Love you Allah
**************************************
Nisrina Syaurah!

Comments

Popular posts from this blog

new year event!

NS1

Bahagia cara aku