pop!

bismilahirahmannirahim
Assalamualaikum

kadang2 aku kena alihkan perhatian aku
maksudnya?
ya lah aku jenis bila terlalu fokus pada 
sesuatu benda tu mula lah
melalut
then serabut
macam sekarang
so bila tadi buat kerja di luar alam
tak luar alam
tapi lebih ke pada pelik
then 
otak aku boleh berfungsi dengan baik
see...
seronok seh
Thank You Allah

welcome back baby
boleh lah aku menulis dgn penuh ketenangan 
haha
tadi dapat tapi masih menulis lagi
kena stop kejap
yalah
laju sangat
otak ni pun tak tercapai
haha


di kala tengah merindu kan 
novel2
yang tiada di tangan
yang maksudnya pada si peminjam
membuat aku terayan sebentar
haha


kadang2 pelik2 je aku
luar alam sungguh
haha
dah lah tu
jgn start nak merepek

oky 
kena cau
see you when I see you..
=)
insyaAllah

***********************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

new year event!

NS1

Bahagia cara aku