blank!

bismilahirahmanirahim
Assalamualaikum,

melepak di blog Evelyn Rose
yup.. the novelist tu
hmm..
she interesting
suka cara dia sampaikan dalam novel dia
bercakap dari segi fakta
dan pengalaman
ya, itulah penulis yang best
hehe
masa baca wedding breaker
macam tak percaya
tak banyak konflik but
apa yang aku suka
the way dia tunjuk benda tu
hehe
org selalu pertikaikan something
tapi bukan dieorang yang rasa
apa yang kita rasa

"they don't know what they don't know kan.."

haha!
apa yang aku nak mengarut hari ni..
ya, kenapa aku terbaca blog Sis Eve ni?
easy,
 ada contest untuk tulis bab 28
kalau sama dgn bab yang dia tulis menang..
so menarik
aku suka tapi
nak menang tu aku agak 
memang tipis kut..
haha..
aku kena cari idea ni
muahaha
macam pelik
bila ek last masuk writing contest 
form 5 rasanyer
dan waktu tu dgn tak sengaje nyer
cerpen aku keluar dalam majalah skola
haha
masa tu org sibuk belajar sbb nak spm
aku selamba tu cerpen
hehe
selalu gak kena marah ngan elly
tapi last2
macam tak sangka je menang time tu

oky2 balik pada contest tadi
hmm..
Sis Eve ni banyak menulis pasal fakta
dan aku suka imaginasi dia
cara dia sampaikan sesuatu benda tu seolah2 dia sangat expert dgn benda tu
dan aku yakin dia memang tahu...
skang ni pun dia tgh buat PhD rsanya..
pernah jadi PTD kat putrajaya..
she awsome
hehe..
mencantas senarai penulis kegemaran aku ni
haha
oky..
aku masih pertimbangkan
sbb pertandingan ni start on July
dan due on first Aug
nampak macam ada masa lagi
dan masih memikir
tengok lah macam mana
but memang menarik
sekadar nak saje2
boleh lah
nak menang?
say hi hi bye2
lah kan
hehe

but sebnarnya
aku macam tak tahu
macam pelik
macam..macam lah
ni yang payah ni
oh.. tidak
dah datang dah
Ya Allah
tolonglah halau semua rasa ni...
cepatlah balik kolej
dah bangun2
buat benda lain
hehe
gtg semua 
till meet again
;)

InsyaAllah
**********************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku