Al Fatihah..

bismilahirahmanirahim
Assalamualaikum

telefon berbunyi
otak dah fikir mak ni yang call

bila angkat
eh?
Fara????

" wei, Aziera Fazwani meninggal pagi tadi. Accident."

sentap.
serius aku sentap
even aku tak rapat dgn junior aku yang sorg ni
tapi at least dia respect aku
biarpun apa orang cakap pasal dia
dia tetap jadi diri dia
bila tgk balik mesej
kawan2 dia
yang duk bertanya

mana kau pergi?

mana kau hilang?

reply mesej aku

kau jangan buat aku macam ni.. bangunlah wei..


seorang budak yang setia
sgt baik dgn semua kawan2 dia
tapi Allah lagi sayangkan dia kan?
terima lah dgn qada dan qadar yang Allah dah tulis

Untuk family Aziera,
takziah, semoga bersabar dengan ketentuan Ilahi

untuk member Aziera,
doa banyak dik, dia cuma perlukan doa korang jer..
jangan lah tangisi dia.. biar dia tenang

untuk kawan2 aku yang lain,

korang halal kan jelah kalau dia ada hutang korang
lupakan jelah salah silap dia dgn korang
maafkan dia, tolonglah doakan dia
dia baik, hati dia baik. aku tahu tu

May Allah Bless you 

" Dari Allah kita datang kepadanya kita kembali"
Al-Fatihah


**********************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku