qwertyuiop..love to typing this..haha

bismilahirahmanirahim
Assalamualaikum,

okey
bawah sedar ni
hehe
rindu the moments
beb, seminggu duduk rumah ni..
oky tipu tak sampai seminggu
aku tak tau
yelah
dah terbiasa bercakap benda random dgn dieorg
tapi dah bape hari tak bercakap
I mean
the random story
okey dah biasa bukak topik kat mana2 skali pun
hatta kat bilik air
kat rumah mmg takde lah sape nak layan random aku ni
kalau kat kolej 
Ad, Sya dengan pija ada
kat sini
duduk depan lappy
depan tv
layan perasaan sorg2
hehe
pelik
yup
tapi benar belaka
rindu nak dengar suara adlina gaduh dengan hafizah
things happen
keep smiling
things gone
keep smiling
kadang2 aku lupa cara nak cakap dah,
haha
masalah
benda dalam dunia ni bukan mudah nak di lentur
unless memang dari azali macam tu
right?
but changes adalah big things
yang baik act.
kalau tak kenapa lah Rasullulah s.a.w.
berhijrah kan..
hijrah bukan semata kerna agama
its a changes
so orang berubah
dia berubah
mereka berubah
and i believe
aku pun berubah
macam aku cakap
bawah sedar
yes or no
dan kadang2 perubahan ada yang membawa kebaikan
dan keburukan
fikir yang baik
dapat yang baik
fikir kurang baik
then you get lah apa yang you fikir
easy aha?
beb,
i had been there
memang payah but
Allah kan ada
janji DIA benar kut..
=)
dont worry
make it real
InsyaAllah
everthing gonna be okay..
=)
done here
jumpa lagi
InsyaAllah
*************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

new year event!

NS1

Bahagia cara aku