adik balik melaka cepat sikit!

bismilahirahmanirahim
Assalamualaikum,

anthem oh anthem
waiting for anthem and the hlovatinta
adik was calling

" Currently at PWTC, my friend was bought the anthem.. are you wanna it?"

penuh keterujaan aku menjawab

" gila tak nak"

" tapi member aku cakap dah habis dah.."

=_=

sengal punya budak
jeles ngan adik pi pwtc
sya balik rumah
 konfem dia pi jugak
ngeeeee
tapi

" nak bku tak?"

" nak ler.."

" mesej tajuk buku, i will buy it for you"

hehe
Thank You Allah when ada adik yg memahami kakak dia ni
=)
nmpknya kena siap sedia untuk kosongkan 
dompet sebab 
budak sorg tu bakal tuntut
macam2 kat aku
Elly bising sbb aku tak jimat
alah belanja adik n oda
nothing more kut
lagipun budak berdua tu bukan cekik darah mana pun
aku tunjuk cakap nak ke tak?
geleng kepala
tau pun cakap
tak tau
bahagia tak ada adik mcm tu
kejap je masa berlalu
budak berdua tu dah besar dah
ikut hati
dulu time kecik
aku jugak mangsa buli dieorg
skang ni
dah besar
adik tu tempat aku membebel macam2
dia tukang tadah telinga je
tak cakap apa2
oda?
mana ada mengada sgt
sekali sekala je
rindu masa nak bermesra dgn dieorg
macam mana?
kiteorg buat rumah mak ni macam nk pecah
hailoh2
haha
bergaduh tahap tak ingat
masing2 punya hal lah
but oda and adik is there
always beside me
 before turun final
call adik
he said

" i'm never said that i'm forgive you"

HA.HA
he asking for my shoeslah
and that night
one mesej masuk

" How your final? boleh buat?"

wah... nmpk tak
betapa adik nak tunjuk caring dia..
muahaha
nmpknya mmg aku kena dan wajib turun langkawi
hujung tahun ni
adik dah happy dah
2 tahun bermaustatin kat langkawi tu
esok lusa bila lagi nak menjengah
haha
rindu adik

*kalau dia baca ni mati kembang setman di buatnya

oky time to go
jumpa lagi
Insya Allah
************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

new year event!

NS1

Bahagia cara aku