learnt bukan dlm buku jep.. by Adlina..haha

bismilahirahmanirahim..
Assaalamualaikum,
tengok jam kat sebelah
congratz! 3 am
memang bagus..
aku still terjaga depan lappy
what wrong?
ntah
awan mendung langit kelabu
seriusly
sengal!
bahana mandi pukul satu pagi..
seharian kat kolej
jejak hostel terchenta ni pun dekat pukul 11.30
tadi masa duduk lepak tggu bas
siap kena tegur dgn atir
sebab ingat aku tinggal berdua je dgn Ad
dah tu baik pulak hati nak hantar aku balik
memang mamat lagi 5 org yg mampat dlm kete dia tu nak campak lombong
hampeh punyer bro!
balik duduk teman Ad makan
bukak sesi usrah kitaorg
then mmg melalut lah kan
Ad layu, aku segar
memang dari zaman tuk kaduk
aku bukak story
lepas tu masuk mood tidur
sah lah aku memang pemegang
bad time story teller
haha
bantai duduk kat bilik air tu lelama
baju baju semua sekali
buat apa yg patut
solat isyak
jemur baju
pastu melangu sebab mata ni tak layu2
hah tu yang lappy terchenta ni menyala
busy tahap melampau
lega sebab semua test quiz dgn carry mark semua dah habis
masa untuk menuju final exam
budak berenam tu bantai Iron Man 3
aku jugak yg sedih sbb ticket fully booked
mmg best kan
tapi takpe tak rugi pun
hehe
learnt on hard way.. a'ha?
byk bnda jadik tapi kita tak sedar
aku bukan mcm stok alim ulamak bagai
so please delete aku dari buku baik korg
tak proper nak masukkan aku yg sedia pendosa ni
dlm buku baik tu
just delete bro..
aku tak tahu nape
but i just hate it
i'm not like other
aku pun teruk gak
silam a'ha?
everyone have the past right?
aku pernah rasa gak
mmg syok waktu tu
tapi happy kat dunia tak bawak ke mati pun
esok aku dlm kubur semua happiness aku tak boleh bawak jugak kan?
sementara je korg
bila fikir balik
aku lagi teruk banding u'ols
kan..
time changes
aku pun
dia pun 
mereka pun
dan awak.. yes yg tengah baca
May Allah Bless You
=)
life singkat je
buang dan masa dgn bnda yg x berfaedah
when Adlina said
nak pergi tempat yang tenang
untuk aku boleh fokus pada final je...
type A
hehe..
but she still Adlina
sape tak nak otak genius mcam makcik tu
boyfriend sehidup semati dia
tu semua buku2 dia tu
mmg bercinta tahap dewa punya
nak bnding dgn aku
hurm
hampeh jep..
learning..
perspektif aku dgn lain
dia type A
aku type B
tapi dia A aku pun A
hehe
Ad, serajin2 dia
dtg jugak malas dia
tapi bukan studylah
mana pernah dia malas nak study
mmg beza type A dgn type B
tapi aku dgn dia still boleh makan semeja
still boleh kongsi gitar yg sama
learning bukan buku je
kan?
bukan semua paham kita
tapi bukan semua kita boleh faham
Ad, beza langit dgn bumi
dia balance aku?
Allah je yg tahu
banyak beza aku dgn Ad
tapi dia sanggup redah kelas semata nak cakp hai kat aku yg ada kat hujung
aku sanggup masuk klas lmbat semata nak cakap hello
kat dia..
pelik
tapi tu aku dgn dia
bangun pagi
bagi salam
setiap kali jumpa kat kolej
mesti exited mcm tak jumpa sepuluh tahun
tu aku dgn dia
bila tak nmpk muka dia
mulalah mcm cacing kepanasan
risau tak tentu hala
start cari
aku cari dia
dia cari aku
Thanks to Allah
sebab jumpakan aku dgn Ad
semoga ukhwah kami kekal
she my bestfriend
kalau suruh pilih dia dengan wan
hehe
sorry mister
awak kena tolak tepi
kita amik Adlina
May Allah Bless Her
=)
3 am
mmg seronok aku taip tak berhenti bagai
haha
jumpa lagi
InsyaAllah
**********************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku