sindrom

bismilahirahmanirahim
Assalamualaikum
=)
when it comes
comes to me
apa yang nak datang?
huhu..
korg..
meh kongsi satu benda
benda apa?
ntah?
hahaha
kalau baca setiap begining of entry aku
konfem ntahapa2ntah kan..
haha..
forget it..
duduk depan lappy
edit kertas kerja
sambil selam taip cerita
tapi blank
sindrom dah dtg balik
muahaha
tapi satu benda buat aku terdiam
benda yg buat aku kena reduce otak aku balik
see...
nisrina gonna be crazy
hahaha..
kalau lah satu hari nanti Allah tarik semua nikmat ni
mesti time tu baru nk nyesal separuh mati..
kan..
=)
dear, nk satu sumting tak?
i miss ...................................
teeeeeeeeeeeeeeeeeet!
haha
apa kau bobok ni 
huhu...
teringat AO dengan Minn
teringat Along dengan Ana
aku teringat Iman dengan Muslim
aku teringat Allyah dengan Iqram
teringat Trisy dengan Jade
teringat Addin dengan Benz
teringat Balqis dengan Sulaiman
teringat Misha dengan Shark
teringat Adam dengan Hawa
teringat Adam Khalis dengan Kaseh Kaisara
teringat Ku Kamaruzaman
teringat Fendi
teringat semua yang membuat aku terfikir kembali
semua mereka itu tertulis oleh manusia
ciptaan manusia
namun ilham itu datang dari Allah
remember dear,
everthing back to HIM
no matter what pun..
rite?
done today
esok2 kalau rajin 
jumpa lgi
Insya Allah
=)
*************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku