Sebenarnya Saya Isteri Dia!

bismilahirahmanirahim
Assalamualaikum,
oky.. aku dah baca dah story ni
dah aku dah berjaya tgk 1st episod dia 
tadi...
oky... not bad.. exactly mcam dalm novel
for 1st episod ni
mmg utk flashback syafa before married dgn firash kan..
dan aku masih igt lagi dlm novel yg time 
dieorg kecik2 dulu
 mmg same..
comel jep
firash time kecik2 tu
dan utk pemilihan pelakon pun mmg kena
yalah nmpklah ketara beza umur syafa dengan firash kan
so izzue islam yg hensem tu
mmg lah sesuai bwk watak firash
comel je
haha
utk tiz zaqyah plak
aku okew jep tgk dia pegang watak syaf tu
elok jep
tak sabar nk tggu next episod
gonna be awesome meh..
haha
oky.. dah lewat ni
time to sleep lah kan
korg semua
May Allah Bless
Insya Allah
=)
*****************************
Nisrina Syaurah

p/s: aku tak suka buat nota kaki
tapi aku tak suka jugak
nak tambah balik
bila dah habis tulis
hehe.. pape pun
wish you gud luck
may Allah bless
=)

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku