High School.. miss it!

bismilahirahmanirahim
Assalamualaikum,
miss high school
sgt2
tak tipu
rindu menjadi remaja riang
konflik hidup masa baru nak naik
haha
rindu buat gila2
time skola
skip klas
fly hostel
teater
drama
hari koku
kawad kaki bomba
camping
bilik kaunseling
tangga atas dewan
padang skola
pokok besar 
kolong hostel
dobi blok lama
dorm kesayangan
cikgu2
ustaz2
paling tak boleh lupa
semua best friends
yg sama redah mencari ilmu
batch 94 yg takkan luput dari ingatan
InsyaAllah

high skool jar kite jadi kool
haha!
kidding!
membohong je aku ni..
tpi the memory adalah
yg terindah
meski punya silap
tapi belajar dari kesilapan kan
mmg camtuh
kata kehidupan kan
belajar lah yup
bila dah masuk kolej
belajar lagi
belajar jadi dewasa
lah kan..
belajar jadi org berguna
belajar jadi matang
kata kaklong
bila org tak tahu kita ajar kita tunjuk
kalau kita tak tahu
tak payah le belagak kita tahu
sekian..
last nite lepas habis program lepak santai aku kat kedai makan dgn kaklong plus oda
=)
membebel semua benda
yalah, kaklong jelah yg suka dgr aku bebel
hehe
sebab aku pon kena tadah telinga dgr dia bebel jugak kan
kira fair and square gitu
huhu
semalam masa lepak kat masjid selat
yg sangat mendamaikan..
wan cakap
" mesti nanti kau nikah kat sini.."
aku bantai senyum
balas balik
" nanti lah pikir.. jauh lagi"
haha!
kaklong kata nikah kat rumah jelah
haha
sound good rite
masjid selat punya lokasi mmg best
semalam pun masa b4 solat maghrib aku
jumpa sorang kakak yg nk nikah
comel je dia
May Allah Bless her..
muka dia pun nmpk cuak
hehe
nnt turn kaklong plak
then abg2
pastu barulah aku
haha
lama lagi kan
so rancangan aku masih banyak
selagi Allah masih menerima perancangan aku lah
sebab HIS PLAN THE BEST EVER kan..
=)
hope everything gona be okay
=)
okew guys
gtg
jumpa lagi
InsyaAllah
************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku