Noor Adlina Zafirah Noor Hassan =)

bismilahirahmanirahim..
Assalamualaikum
hari rabu!
teater done!
test datang menyusuri
kepala pening meh
hehehe
Adlina cakap
" stop reading novel and read the ilmiah book!"
haha..
dan aku pun tutup novel
baca buku
baca mind map
baca notes
buat latihan + homework...
nmpk tak kesungguhan kat situ?
haha poyos giller!
but nasib aku ada kawan macam adlina
so at least tak lah hanyut sangatkan
hehe
cuba korang pandang sekeliling korang
whats make you happy?
whats make you smile?
someone or something?
hehe
adlina kata aku tengah bahagia..
bahagia?
mmg pun
having dia, sya and pja
mmg lah hidup aku bahagia je
she know me... 
=)
best kan bila ada kawan yang faham kita
sharing banyak benda yang
ada sesetengah org akan anggap 
nonsense jep..
but apa yg adlina cakap aku nonsense
mesti bnda tu aku pikir balik
dan terlintas kat otak
"memang nonsense pun"
hehe
Adlina is different
sangat.
orang boleh cakap itu ini pasal dia
but people tak kenal sape dia yang sebenar..
mereka boleh kate dia kolot
but
she the one and only yang buat aku rasa
SHE's RIGHT!
betul..
nmpak tak kat situ?
Allah tarik satu benda dari aku
tapi kurnia kan better kat aku
Adlina bagi aku cm special gift
susah nak dapat kawan yang sekepala dengan aku
hehe
so May ALLAH bless our friendships
InsyaAllah
pray for us to okay...
thanks..
oh ya,
Aina Shazwani...
akq minta maaf okay sebab tak sempat nak layan adik
busy sangat..
sorry okay sayang..
=)
got to go guys
see you later
InsyaAllah
=)
**************************************
Nisrina Syaurah

p/s: nak tulis story pasal Adlina..haha!

Comments

Post a Comment

Assalamualaikum and Salam Sejahtera!
Welcome and May Allah Bless You.
Mind to share and leave a comment!
:)

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku