lame..aku tau..

bismilahirahmanirahim..
Assalamualaikum
aku rasa macam nak lingkup doh
serius wei
aku nangis kena marah
blank time quiz dgn test
byk bnda tergendala
semua berlaku macam sekelip mata saja
kejap je Allah tarik semua benda
kejap je aku rsa macam tersungkur dan tak larat nak bangun
kejap je aku rsa back to old balik
Ya Allah,
apa ujian yang sedang KAU tunjukkan ini
sungguh aku tidak mengerti..
berikan lah aku petunjuk Ya Allah..
jangan biar aku sesat
sesunguhnya aku pohon padamu ya Allah
korang,
just buat baik jelah dalam hidup korang
jadi baik
baik as baik
bukan baik as perbuatan baik
when kita baik
then everthing gonna be baik lah..
baik  as ikut perintah Allah tinggal larangan Allah
got it?
jangan jadi macam aku
dah terhantuk baru nak terngadah
boleh?
InsyaAllah
sama2 kita ya,,
sahabat!
moga Allah rahmati okay..
kenapa baca entry aku lain
tak payah pelik
aku mmg macam ni
trime jelah aku yang mcam ni
tak nak?
takpe.. tak paksa
aku sedar sape diri aku sebenar
korang tak payah cakap mcm korg kenal aku
korg kenal ke?
people mmg suka buat streotaip
pandang sikit
buat andaian sendiri
cuba lah tanya kenapa
ni tak tuduh melulu jep..
aku tak cakap korg
aku pun sama
takpe lah mmg macam ni kan nasib aku
pandai lah aku hidup
aku bukan berserah k
aku cuma nak ingatkan diri aku
je
terasa?
tak payah ler..
aku yang salah bukan korg kan
oky
dah lah penat
aku ni jahat tak mcam korg
sila jangan terasa
aku cakap kat diri sendiri
dah lah tu
jumpa lagi
InsyaAllah
*******************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

new year event!

NS1

Bahagia cara aku