hati ku??????? beribu persoalan..taida jawapan..

bismilahirahmanirahim...
Assalamualaikum!
hai semua!!
lama kan tak update!
(ayat feveret setiap kali tulis)
haha
menulis di kala hati ku resah
jujur aku cakap mmg aku tgh masuk angin ni
tinggal seminggu sebelum final...
minggu depan ada revision week
so.. kenalah saya bersungguhnya
demi mencapai matlamat hidup...
tak target 4 plat pong...
tapi kalau dapat say alhamdulilah....
hehe...
cuti sebentar kerana menyambut hari raya aidiladha
lama dah kan masa yang berlalu...
dan aku masih menulis di sini...
telinga di sajikan pula dgn gerimis mengundang(slam)
masyuk tu... apasal ayan?
ni nak habaq mai...
tapi syaratnya jgn sok sek ngan depa kat luar tu noh...
okew it's about
 a guy...
(wahahaha)
stop it!
hehe
okew2 aku cerita betul2
jujur cakap
aku tak tahu nak bagitau korg mcam mana
sebab benda ni masih lagi macam tak de hala tuju
aku tak tahu feeling dia kat aku
dan aku pun malas nak korek dalam2 hati aku
apa yg aku rasa bila ngan dia..
rasa yg sama kut bila aku lepak ngan wan
tapi tak boleh lebih
sbb dia never ever buat aku selesa ngan dia
dia bukan macam guy len dalam kelas aku
maksud aku budak lelaki lain always make aku comfortable ngan dieorg
even kita org cakp pasal ntah apa2 ntah
tapi bila dgn dia aku rasa mcam susah nak get through...
sebab bila ckp ngan dia rasa macam suara aku hilang
tertanam bawah tanah jep..
paham tak?
aku tak tahu nak descript cam ne?
tapi itu yg aku rasa
serius tau!
even pija pun ada cakap yg kenapa semua org boleh  suka kat dia
tapi aku tak suka kat dia..
aku tak de lah sampai nak benci2 sume tu
cuma setakat menyampah sikit
ngan tak suka cara dia..
maybe lah kan..
haha
serius wei...
okew awak2 semua
jgn dengar gosip liar yg sedang berleluasa di kolej tu..
tak betul semua tu..
aku dan dia nothing!
zero tahu tak...
mybe korg boleh ckp apa yg korg nak cakap
tapi jujur hati aku
hanya ada seorang jer..
dan dia pun tahu aku suka dgn org lain..
even dia masih macam nak cucuk jarum ngan aku
tapi hati sikit pun tak terusik...
tahu sebab apa?
kerana cinta aku pada DIA melebihi segalanya...
tahu kan...
aku malas nak pikir benda
ni..tapi kata mereka
fikir lah sikit2
kata madam aku, tahun depan boleh pikir...
tapi tahun depan tu beberape bulan jep..
dan aku yg kekonfiusan
haha...
betul tak...
aku anggap ni Ujian Allah...
DIA menguji cinta aku kepada DIA
meski jauh di sudut hati aku aku sayang kan Mr.............
antara aku dan Mr.....................
biarlah waktu yg tentukan..
aku cuma mapu tersenyum bila mengingatkan rasa yg pernah hadir dalam hati ini
rasa yg aku rasa masih segar bernyawa
namun ia tak mampu membuat aku melupakan cinta aku pada DIA
DIA segalanya buat ku
DIA cukup untuk aku...
dan persoalan kisah ku biarlah
nanti akan tiba jua waktunya...
dan nota ini untuk kau
HEy Kau (aku kau je ngan dia haha)
malas nak tulis nama hang buat menyemak jep kat blog aku
haha..
marah? alah aku tahu kau tak baca
haha..
okew.. cam gini le ea..
jujur cakap bukan lah aku benci kat kau
cuma aku tak selesa dgn kau
jujur lah kau bukan mcam dieorg yg kau tgk aku boleh layan mcam
abang2 aku or adik2 aku
tapi aku tak boleh nak buat benda tu...
bukan aku tak cuba..
tapi setiap kali tu aku rasa mcam pembohong sgt dgn kau
aku tahu kau baik
dan aku sgt hargai everything yg kau dah try lakukan
aku harap gosip2 liar tu tak masuk dalam hati kau
org boleh ckp aku suka kau
tapi aku tahu kau pun tahu pasal benda ni
kau kawan aku tapi bila kau mcm ni
ini membuat aku lagi rasa
macam terbeban... mybe lah...
anyway thanks
kau baik...cuma aku yg tak cukup baik untuk kau..
byk lagi perempuan cantik dan baik yg suka kau..
(betui ea.. semua org duk puji kau tau)
that its... aku malas nak cakpa lama2 ngan kau sebenarnya..
haha
again thanks!
#######################
okew next pulak nota kaki untuk Mr....................
haha...
lama tak dengar cerita kan...
org tak leh buat apa2
org dah janji utk lupakan rasa org pada awak
(masih mencuba!)
org tahu awak pun tak kan baca benda alah ni
tapi org tetap jugak nak cakap
you're mean everything pada org
(selepas yg atas2 tu tau!)
awak hadir tanpa org sedar
dan hilang jugak tanpa org sedar
tapi sekuat mana kelupaan org tu
tak kan luput pada jasa halimunan awak tu..
dan jujur cakap org dah tahu siapa awak..
tak sangka kan org boleh jatuh cinta pada org yg org snediri tak kenal
tapi setahun kemudian
org secara tak sengaja boleh plak terjumpa awak..
even bukan face 2 face kan
tapi org terkejut sgt...
hanya Allah je yg tahu...
org mintak maaf
org tak patut kan buat mcm tu
tapi kata kawan org
everthing happen with a reason
dan org trima seadanya
awak baik...sgt baik..
org tak mampu nak berdiri sebelah awak..
org worth nothing dalam life ni..
org cuma ada DIA yg sentiasa di sisi...
awak, susah nak cakap tapi biarlah rasa itu tersimpul mati dalam hati org
jangan tanya org kenapa
sebab jawapannya masih dalam kabus..
org tak jumpa jalan keluar lagi..
tapi Alhamdulilah, jalan org Insya Allah disuluh dengan sinar yg terang
doa kan org?
thanks. hargai segalanya. :)
#############################
done. malam kian larut.
aku pun dah ayan2 malam ni..
so boleh lah beta beradu ya...
seandainya umur ni masih panjang
Insya Allah kita bertemu lagi
amin...
******************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku