tata..titi..tutu...(ntahapaapantah)

bismilahirahmanirahim....
Assalamualaikum...
hari ni setelah lama tak mengupdate..
haha
malas nak on lappy
malas nak duduk lelama kat sini
duduk lepak depan tv lagi best kut..
haha...
lama tak menulis...jalan cerita stop setengah jalan jep..
tak de ilham... sebab tak de masa nak cari ilham...
haha
ada satu benda aku nak buat lah
aku teringin nak pi rooftop kpm tu..
biarlah banyak sarang ke..
yg penting skali jep
nak pi tgk tempat tu..
hehe
dtg angin die ek...
sudahlah...
sepatutnya minggu ni study dgn tulus..
teka lah cepat apa benda...
aku ada tiga test killer punyer..
haha
test econ...yg bakal penentu aku punya cikgu...
test ITE...aku tak reti lah bab exel ni..
pastu test english!!
mak aiih...tak tahu ke aku ni ayam2 je pasal english semua ni..
tu yg duopolohempat jam duk tgk OH MY ENGLISH
oky guys...aku amik part study je ea
jgn pikir len...
sampai hafal jalan cerita dah di buatnyer...
gitulah lah gamaknyer..
oh..terlupa test amal islami
pergh!! giler ar...
skang ni mmg study tak pandang kiri kanan lah
duk pikir mcm mana nak jawab...
esok pagi2 klas english
1st time masuk klas miss X
sbb before this kan Sir Nasir yang ajar
so..welcome to the new world..
haha
oky...skang ni aku tgh malas nak buat homework
sebb esok madam nak tgk jawapan
so malam ni bersungguh2 aku buat
sampai aku terlupa yg aku ada roll call
hope malam ni hujan so............
tak yah ade roll call
haha
kejam tak...
ustaz kalau dengar ni..
mati aku..
haha
okylah terlebih bobok ni
out dulu yup
jumpa lagi
Insya Allah
**************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku