Salam Lebaran..

bismilahirahmanirahim...
Assalamualaikum...
awak2 semua...
enrty kali ini adalah ucapan saya untuk anda sempena
Syawal yang bakal menjelma...
saya si tukang tulis ni..
nak mohon ampun dan maaf seandainya
selama kita berkenalan, berkawan, berkongsi cerita
telah pun menyakiti anda semua
tanpa saya sedar mahupun
sudah terang lagi bersuluh saya sedar...
hehe..
sesungguhnya saya hanya insan biasa yang singgah sebentar
di bumi Allah
mengutip amalan serta pengalaman...
saya berharap anda semua sudi lah memaafkan diri ni...
Selamat Hari Raya Aidilfitri
buat kalian...
yang jauh di perantauan tu..takpe tahun ni tak balik
ada masa Insya Allah kita jumpa lagi...
yang sedia ada di bumi kelahiran tu
singgah2 lah ke rumah saya ni...
hehe
Buat sahabat2 semua
Semoga Syawal yang menjelma memberikan kepuasan buat anda...
dan semoga Ramadhan yang bakal pergi membawa
sejuta rahmat...
Insya Allah...
tak lupa buat awak yang berada di sebelah sana
maaf seandainya kehadiran saya
dalam hidup awak
hanyalah menyusahkan dan menyebalkan
mahupun perkara seumpamanya
halalkan segalanya
semoga hidup mu di berkati Allah
okew korang
minta izin undur diri dulu
semoga kita berjumpa pada ramadhan akan datang...
nak sambut syawal jgn sampai terguris hati ramadhan...
salam sayang
Nisrina Syaurah
****************************************************
NS =)


Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku