1st day mid term break!

bismilahirahamanirahim...
Assalamualaikum..w.b.t.
hari pertama cuti mid term...
apa aku buat?
tido!
haha...
teruk punya perangai..
baru je lepas kena tazkirah dgn abg koim...
cet! sabar je lah hati...
semalam dah kena dgn kaklong..
pergh! se das dia bagi...
mmg kena ketuk lah..
malam tadi duk teman abang, abang, abang,
aku pi beli baju raya...
kalau nak ikut kan kelembapan dieorg
mmg tak dapat lah baju raya tu..
tapi di sebabkan aku ni terlebih bijak dalam soal
shopping mopping ni kan..
maka aku lah yang jadi dayang menolong putera3 tersebut mencari baju
bila tak de saiz mintak lah kat org keje tu
ni dak..tak de gantung means tak de saiz..
hish2.. dah tu tahun ni plak raya warna oren kelabu
mmg haru lah nak cari baju..
abg3 aku tu sikit main rabun warna...
habis semua biru cair die bantai kelabu..
mmg haru lah..nasib malam tadi dapat setel kan..
minggu depan adik balik baru nak pikir adik punya plak
tadi sempat bermjc dgn die..
mintak coklat..haha..langkawi mari ma..
yer r..  nasib semalam mak teh dtg jumpa dia
pastu baru die teringat kan kakak tersayang die ni punya demand mintak MARS
feveret dia...haha..dengki kejap ngan adik sendiri
pastu malam tadi pas balik jep..
terus meriah sakat try baju baru
pastu smepat agi pukul 12 lebih duk masuk kan duit raya dalam sampul..
sengal ek..
tapi layan kan jugak dieorg tu...
nak buat macam mana
dieorg mmg pantang tengok aku senang
ni pun still lagi duk teriak nama aku
hish3... payah lah kalau aku tak de..
weekend jelah macam ni..
esok lusa dah keje
sunyi lah rumah
malam je memekak tahap tak ingat
haha..
ingatkan tahun ni nak buat kuih raya tapi
takde sape nak join
maka di batalkan hasrat tersebut..
harharhar..
tengok lah kalau aku terlebih rajin sehari dua ni..
aku buat lah..
bila aku rajin jgn tanya kenapa
bila aku malas jgn suruh aku buat apa
mmg lah family aku tak suka prinsip aku yg ni..
haha..
lantaklah..
oky..masa ntuk berhenti
dah nak berbuka ni..
hari ni tak masak..abg3 sibuk renovate bilik air..
tak de air lah nak pakai
so abg jenol kenalah pi bilik lauk..
hehe..
aku mmg sepanjang hari ni malas
tu hah yg keluaq statement dari abg koim..pasal ramadhan..
kan dah kena..
sengih tahap tak ingat jelah
oky2 aku dah dengar untuk ke 150 juta kali
dieorg dah panggil aku lagi..
apa jelah bro!
see you all nanti ya
Insya Allah
***************************************************
Nisrina Syaurah!


Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku