bobok tghari

bismilahirahmanirahim...
Assalamualaikum...
menulis di tengah pagi sebelum pulang...
haha
hari ni balik...
setelah tolak campur bahagi
barlah aku amik keputusan balik minggu ni...
lepak mc kejap nanti
pusing2
balik...
tak de sape2 kat umah pun..
balik amik baju..
esok balik hostel balik...
malas nak lepak2 lama...
baik balik hostel teman bdk2
yg tak balik2 tu...
hehe..
lagi layan kan si pija budak jitra tu..
dgn kak echa..minah kelante..mmg haru lah bilik aku
seronok duk mengutuk2
pastu duk ckp pasal mereka2 yg kat kolej
gelak tahap tak ingat
haha
sampai kena tegur sebab gelak kuat sangat...
malu jep...
hehe..
sedar pun..ingat kan dah tak segan...
mahu tak segan..
siap malu nak lalu depan dieorg..
siap nak lalu belakang rumah lagi
habis jadi bahan lah lepas tu....
mmg lah...
pija ngan kak echa asyik duk mengelak kan aku
buat muka tak tau je lah
hari ni teringin nak makan murtabak lah
kesian kat pija duk teringin makan murtabak yg
sedap mcm kat jitra
haha...
sengal jep..
semalam call mak die.. ngadu nak makan 
murtabak jitra...
sedih lah pulak
tak pe lah 
sabar jelah...
lagi 2 minggu dah cuti raya...
balik lah  yer
so aku pun kena out ni...
sat gi ade program kat dewan...
masa untuk tido...
haha
sengal..dengar dek tuan pengarah
mmg kena kick out...
untung laa..
okew lah out dulu..
jumpa lagi...
Insya Allah
************************************
Nisrina Syaurah


Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku