teeeetttt.........

bisimilahirahmanirahim...
Assalamualaikum...
hurm..ape lah yg aku duk buat kat aku punya blog ni...
ntah ape2 ntah...
biaulah..malas nak pikir..
hari ni ade org ajak pi MP( Mahkota Parade)
sebab? hari ni Popular baru bukak..
hehe..dgn senang hati menjawab ya..
walaupun dalam jawapan yg sgt lemah..
haha...
masih mood sedih..
balik tadika tadi..tarik nafas kejap
masuk bilik tido..
pukul 2 bangun kaklong kejut ajak kuar...
mase tu tgh mamai..oh aku belum solat..
tggu toilet yg berpenghuni lah pulak...
pastu dgn mata yg masih mamai
org keluar toilet tu cakap...
hari isnin ikut mak
?????????????????????
pegi skola jumpa cikgu
??????????????????????
mak aiih... dgn mamai2 aku diam tak menjawab...
bila tgk macam tu
mak start lah keluar ceramah dia..
pedih?
tak payah cakap macam kena toreh pisau rambo nenek aku je...
masuk bilik air angkat wuduk jalan pi surau..
lantak lah biarlah mak speaking dgn kaklong.....
solat..siap keluar..
pi teman kaklong betulkan kete dulu baru pi MP
masuk dalam Popular..tak yah cakap lah..
memey lah aku hepi sgt...
ceh wah..
beli sikit je..
hehe..tak beli novel..
sape nak bayar? kau?
hehe...
pastu makan creepy2u...
alah tak yah cakap pasal menatang tu..
aku rasa lepas menatang tu aku makan barulah
keluar suara aku yg merdu giler tu dgn ceria sekali
haha..
baru nmpk diri aku sikit..
padahal kat tadika rilek nak mati je..
ape le aku ni..
balik umah still jgk gaduh...
dgn dak oda lah..
sape lagi..
sape suruh cari pasal dgn aku yg separuh mati kesdihan ni...
kan kena sebijik..terus lah melenting tuan rumah..
masuk bilik duduk diam2..
solat pastu baca buku...
kemas buku then duduk lah aku depan lappy ni...
so begitulah cerita nyer..
esok kena bawak kanak2 pi sukan..
kat telok mas..
so malam ni macam biasa lah..
buat le ape yg patut..
pi kacau org pun seronok..
haha..
okew korang
out dulu..
jumpa lah lagi ya..
Insya Allah
***************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

new year event!

NS1

Bahagia cara aku