Pesta buku antarabangsa...saya datang!

Assalamualaikum...
hari ni balik keje
elly mjc..ajak pergi pesta buku antarabangsa kat pwtc
hari khamis minggu depan..
mak aii...terkejut sekejap...
serius ni???
aku baru nak bermimpi menjejak kan kaki ke sana
tetiba pulak rezeki datang
Alhamdulilah...
bibir senyum jep..
hehe... well tercapai jugak mimpi aku
nak pergi pesta buku tahun ni...
thanks elly..sebab ajak aku
and tak lupa Thanks to Allah..
sebab beri aku berita baik ni...
seronok3...
hehe..
boleh cuci mate..
bau buku baru
haha..si sengal..
elly kata kalau ajak teha sah2 minah tu tidur kat sana
haha..
percaya jelah
only orang yg suke membaca da merayap kat kedai buku
akan paham perasaan mereka2 yg seperti aku
hehe..
aku..kedai buku..mmg tak leh pisah lah wei..
tak beli pun mesti nak singgah
rasa macam sedih sangat kalau ade kedai buku kat memana tapi tak singgah
pelik kan....
argh biar lah...
perangai aku suka hati aku lah
tak kan nak sama macam semua org
sah2 aku tak de identiti sendiri kan???
aku kan diri aku
hehe..
okew off. oda dah memekak bising ngan aku
telinga dah panas
jangan sampai aku campak laptop ni kang
sabar..sabar..sabar
see u later ya,
Insya Allah
********************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku