promo SLSC..

Assalamualaikum...
okay nak kasi tgk sumting...
jeng..jeng...jeng....



hehe.....
tadi dah tak heran keadaan sekeliling... dok siap kan
SLSC....
so tak lama lagi aku akan post menatang ni...
korang jangan lupa menjengah ea...
lepas tu tolong komen sikit...
saya tak pandai lah nak cakap lebih2
hehe
sengal lah kau....
apa2 pun saya hargai org yang sudi membaca
apa yang saya tulis...
walaupun saya suka membobok tak ingat dunia
tapi insya Allah ada berita nya...
berita apa?
apa-apa jelah... asalkan aku menulis kan...
begitulah... baiklah semua saya harap awak semua boleh menerima
apa yang say sampaikan...
saya tak pandai... saya biase2 jer...
saya jadi diri saya...
diri saya tetap saya....
hehe...
biarlah.... oh ya..
saya bagi sinopsis untuk story ni....
okay.. watak utama Qaira Hana Qairuddin
hero die pulak Muhamad Hadif Hairi
okay.. die owg di best friend... kawan baik giler...
qaira ialah serang pelukis... manakala hadif ialah alah tak ingat lah die keje apa...
tak pa laa... tapi si hadif ada satu perangai die...
setiap kali die nak makan aiskrim....die akan cari qaira untuk belanja...
hehe...teruk betul perangai..
ade kepatut suruh pompuan belanja
si qaira plak layan kan jelah... sebab bagi die
hadif is the best ever frenz... cm gitulah
haha... tapi parents die org nk satukan die owg sebab umi qaira tak nak tgk ank dara die jadi andartu
manakala mama hadif pulak tak nak tgk ank die kecewa lagi...
dan disebabkan qaira tak dapt cari calon dlm masa
seminggu dia kena lah kawin dgn hadif...
tapi macam biasa pantai mana tak di landa ombak... tu bukan pantai tu... mesti sungai
hehe...
so kekasih lama dtg kembali...
cehwah... klise lah pulak...
takpe2 tapi sekali kena tangkap lah pulak....
disebabkn hal itu, qaira lantas membawa diri... sungguh dia tidak mampu menanggung semua ini...
hadif pula hilang arah selepas kehilangan qaira...
hish2 teruk betul
so apa yg akan jadi....
adakah qaira akan kembali pada hadif...atau hadif terpaksa membelah awan
merantas benua mencari isteri tersayang????
nanti kan...
Sebuah Lukisan Sebutir Cinta....


okay semua...jgn lupa ya...
**********************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku