Cinderella pasar malam...

Assalamualaikum...
pelik tak tgk tajuk tu...
hehe...
yesterday saya bercakap dgn sepupu saya
ya..ya... it's fawziyah...
dan dia telah memberi say idea yang baik untuk menulis one other story
yg bertajuk cinderella pasar malam...



hehe...
buat cite ala2 fairytale tapi versi melayu lah...
 mybe macam cite cinderella
mybe jgk tak...
hehe...
jalan cite dah ade...
tapi belum start tulis lagi..
hehe...
kenapa pasar malam??
sebab citer die memula saya tgh tgk a cinderella story...
then fawziyah ask me where i watch ? in the tv...
hehe
then saya pun cakap tak pe nnt say cari kat pasr malam
ada jual tak??
haha
lepas tu Allah terus bagi Idea
Alhamdulilah....
oky hehe
then saya pun menonton semua cerita cinderella moden
hehe...
nak tgk apa yg dia owg bagi kelainan...
tp saya nak bagi kelainan yang lebih lagi..
hehe over plak....
oky semua
blah dulu.. jumpa lagi...
insya Allah
=)
*************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku