back to kindergarden...

Assalamualaikum...
hari balik ke tadika....
tolong mak oteh balik...
jumpa budak2 die cakap...
eh2..kakak.... hahahaha....
tergelak aku...
budak2...pasni sambung tolong dieowg balik....
skang ni mak ida dah sarat...
so aku take over lah..
hahahahahaha
nak tergelak aku dengar...
sengal betul....
seronok atau tak belakang citer....
budak2 bukan senang nak handle...
mahu aku kena sepak 2 ke3 kali baru nak diam...
berani kau nak buat?
hehehe
perasan je lah...
balik umah dekat kul 1 lebih....
kemas2 sebab nenek nak datang...
nenek pegi tengok aye..
so singgahlah makan tengahari pastu nenek balik kampung balik....
wah... bagus betul nenek aku ni...
mase nak balik tadi....sempat nenek hulur duit...
nek..nek... org dah besar lah...
org dah ade duit sendiri...
sempat bebel kat nenek.... nenek sengih je sambil ckp... nenek bagi ambil....
jangan tolak tahu...
sengih jer aku...
malas nak cakap ape2 nenek tu ckp sepuluh ke duapuluh kali pun
die tetap buat jugak...
nenek mmg mcm tu...
tak pernah pilih kasih... die syg semua anak2 die...
cucu die pun same...
kalau seorang makan ais krim... semua mesti dapt...
mmg dari kecik nenek suka bagi makan ais krim...
ckp pasal ais krim... tadi mak cik belanja makan ais krim magnum
kate mak cik... hadiah...hehehe..
tadi masak pun kak suraya tolong...
hehehe..
mak geleng kepala je dengar...
tapi mak uteh tetap hulur duit... sebab aku ganti dia kerja...
hahahhaha
senang hati yer...
mmg pun... nikmat Allah bagi... kena trima
tak kisah lah apa pun yg kita dapat... sama ada baik atau tak...
senyum sentiasa jelah...
hepi tak hepi...
sedih tak sedih...
senyum tetap kena ukir...
senyuman biar lah manis... supaya kalau orang nampak mesti dia ikut tersenyum kan...
hehehe
alah macam lagu najwa lah pulak...
sudahlah...oh ya...hari ni aye keluar hospital...
semoga dia cepat sembuh...
baik.. pergi dulu
jumpa lagi
Insya Allah
***************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku