sebelum ke kelas Berzanji....

Assalamualaikum....
ape ek yg aku nak membokok ni..
oh ye... ari ni aku dtg awal kt tadika
tp mybe terawal sgt smpi
mak ida pon lom sampai
kaklong dok gelak je
ak kate sat gi smpi r tu..
tgu punye tgu dah dekat tujuhsetengah
mak oteh plak yg memunculkan diri
so mak oteh bukak pintu utk
aku... rupe2nyer mak ida demam..
aku mmg dah agak dah...
so  aku pon wat keje cm biase
tyme sambut dak emil...
si handsome boy tu....
jumpe si zaharah... alah bdk st1 tu... bdk skola rendah aku
baru lah aku tau
si zaharah tu mak ucu si emil
hehehe...
tergelak jugak aku dibuatnyer....
pastu baru aku teringat
amk si emil tu kwn kak suraya
abg si zaharah tu kwn kaklong
berkait... rupenyer... kecik seh dunia..
tp walaupun ak punyai azam semalam
aku tetap fail arini...
hish2.. bihun aku keras... maaf ya adik2
akq tak sengaje lah...
sowie sgt2
esok akq masak leklok ea..he3.. kowg jgn gelak plak
aku tau r aku x pandai nak masak
asyik fail jep...
aduh!! ni mak r punye pasal
pakse aku keje
ikut suke die je
asal aku balik ade je yg die suruh aku buat
maksud aku
pasal kejelah
suke2 je mak terime
esok luse
kalau owg meminang aku pon mak buat mcm tu jgk
trime je
takyah kasik tau aku
yg melopong aku jugak...
hish..hish..hish...
penat ooooo
oh yer malam ni mak aku wat kenduri kat balairaye
so...mak aku masak nasik lemak
aku sebab malas nak layan mak
aku buat je bahan2 biar mak yg masak
malas aku nak bertekak ngan mak
buat tambah dosa jer..
kaklong plak balik
bwak posperity
hahahahaha
sebenarnyer untuk abg jajak
tp tetibe abg aku tu kene
g gemas so... secare tak lansung bunger tu milik aku
hahahahahahahahaha
tergelak aku
ape lagi aku amik phone
text abg jajak
he3
kesian abg aku tu....
x pe2 esok luse aku belanje kowg plak ea...
jgn risau ea...
tau2..
oky kowg aku out dulu
sudah lewat petang ni..
mau siapkan diri
malam ni kan ade klas berzanji...
hehehe..

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Bahagia cara aku

Day 24- A song that you have to danced to with your bestfriend