macam biasa

Assalamualaikum...
hari ni 17 feb 2012....
okay lantaklah dengan tarikh tu...
saje mengedik nak tulis tarikh tu kat sini..
tapi hari chap 10 dah post
bace lah ea...
okay otw nak buat sebuah lukisan sebutir cinta
aku cam malas nak tulis.
yelah dari pagi sampai ke malam duk ber tenggek kat dpn laptop ni..
otak malas nak tulis
tangan malas nak fikir
hehehe
paham2 jelah
ari ni adalah seperti semalam kerana
aku masih lagi di bebelkan oleh mak kerana duk depan laptop..
lantaklah
hish! ko ni
ape nak jadik
teruk betul lah...
haha..
sudahlah jgn nak membobok
keje banyak
jangan nak mengada
sudahlah... blah lah kau...
hehe
trukan kutuk diri sendiri...
biarlah
aku mmg sengal sikit
kekadang tu bukan sikit
byk adelah...
yelah biaselah tibe tahap nak sewel smpi berhari2
kalau okew tu
syukur sangat2 klu tak
macam ni lah jadi nya
biar lah apa owg nak kata
aku kan diri aku
tak sama macam orang lain
tak yah susah nak fikir jadi owg lain
jadi diri sendiri pun x betul lagi
sengal!
dah cukup2 lah tu....
okew kowg aku dah gile ari ni..
tp ingat tau mane ade org gile mengaku die gile
maksudnyew
aku tak lah gile
hehe....
sudah!! sudah!!
okey sume out dulu ya
jumpa lagi
**********************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku