Last day keje...

Assalamualaikum...
so di atas sebab musabab yg tertentu
akhirnya pada hari ini
bertarikh 10 Febuari 2012 tamatlah tugas saya sebagai pembantu tabika taman permatang pasir
dengan ini saye akn berehat sementare waktu
sebelum kembali menjadi pekerja.....
oky!!! nmpknya... aku jadik penganggur balik laa...
hari sebab mak ida fed up ngan bdk2 tu....
mak ida masuk dapur dan memasak
aku pulak jage bdk2 yg bising
x reti nak diam tu...
ye r.. sikit2 kakak.. skit2 kakak....
seronok ajar buat abc
suruh buat d die buat p
hahahahahaha
tp mase bagi adiah sume diam
sbb aku ckp "sape diam dpt adiah... sape bising x pat adiah"
semua diamlah...
tp sedih la jugak sbb
emil x de... die cuti
tadi seronok tgk si rafiuddin...
bdk termanje lebih...
semalam melalak sbb nenek tak amik
xpew lah.... nnt mesti aku jumpe die owg balik
rase2 nak melepak umah syaf
pergilah melengcong  jumpe bdk2 tu....
so adik2 semua
kakak bakal rindu kat kowg
terutamenyer kat handsome boy...
teringat mase aqila salam aku tadi
"kakak..kakak.. cikgu ckp esok kakak x de ea.."
aku senyum jer
aku cume pesan blaja rajin2 ea...
tu jer...
kat si iskandar tu... jgn nakl2 nnt kakak bagitau mak cik
lepas ni habislah kowg
mak cik dah balik
x dew2 nye nk manje2
dgn kakak bolelh kowg ayam2kan
dn mak cik... mesti kowg  xpat makan
hahahahahahaha
oky2 aku nk out
main game lah...
jumpe nnt yer kowg...
******************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku