Hujan di Tengahari

hmm... minggu ni balik kmpg ag...
yelah.. nk pick up mak..
mak suruh abg jajak je balik...
ak ckp ngan kaklong.. alang2 tu baik..
sume balik je trus..
yelah.. bleh tlong ntok kenduri hari ketujuh...
hmm... keputusan oda dah kua.. die dpt 7a..1b..biaaelah b tu arab..
bia r.. ak pon cmtu jer..
ak pon leh hope..spm aku 7 o 6..
target r..
insya allah..
Allah tu kan maha adil
aku kena lah berusehe...
ari ni.. adik ku yg tersyg call..
alah.. mesti die rindu akukan..
he3... alah dik..akak pon rindu jgak..
nak wat cmne...
ari ni..first tyme gas abis tyme masak at tadika...
nasib lah aku ni.. jenis yg relaks..
cakap dgn muke yg penuh dgn senyuman...
" mak ida gas dah abis.."
he3....
pastu ade abg hensem dtg anta gas..
he3.. sengallah...
hahahahaha
kalau isma bace entry ni..
mesti die gelakkan aku...
tp sempat kejap aku bygkan klu isma yg berade dlm ituasi
aku.. mesti die kelam kabut giler..
hahaha... sowielah dear... gurau jep...
hahahaha
pastu tadi... si iffah.. bdk umur 3 thn.. nanez..
yelah tengahri tdi ujan
pastu mak die dtg lmbt
pulak jiran die nk anta die x nk
nanez smbil cakap
"ibu tak de..."
bile aku cakap adew.. jap ag..
lgi die mengamuk
amboi.... ikut sukewlah...
si iskandar pulak dok meyakat die
lgi melalak lh die...
ak mmg hmm.. lantaklah...
siap ajk emil, fara, nana
tgk shin chan..
he3... pastu kemas2.. balik
esok ade majlis penerangan
panggil sume parents
hmm.... agk2 klu mak bapak dieowg komplen psl aku cmne ek???
x pew.. ak kan baik..he3
hahaha
stop it... slalu sgt perasan..
blah la wei..
wei isma klu kaw bace mmg sah2 kau dok gelakkn aku kan2...
ak tau... dah2 cukup2
nnt aku gelakkn kau lgi truk
he3..
okay guys out dulu
manyak keje n ngantuk separuh mati..
he3.. over seh..
lantaklah..papai
salam from
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

new year event!

NS1

Bahagia cara aku