cerita hari ini....

baiklah... cerita hari ni...
hari ni saya nak bertinta.....
kelakar lah pulak...
okay.... stop bobok.... hish2 bile nak berubah ni...
okay let's starts with 'what happen today.'
hmmm....1st thing... ari ni ak lepak kedai...
pastu ops... kipas plak rosak
steady lagi...
lgi2 tgh panas dan berangin ni..
tp cool beb... senyum jer...
next.... ohw phone mak x lah charge lah pulak
dan aku degan murah hati terus kasik mak pakai phone ak....
dan.... okay sume aku x pakai phone ntok 2..3 ..menjak ni
okay??
next lagi...... ak nk sambung tulis novel
tyme2 mcm ni plak otak beku.....
hu3... nk tggu cair mmg lmbt lagilah
mau makn sebulan dua...
ceh wat hiperbola plak kau...
okew... ape pun jdik senyum tetap di bibir
so what make me smile....
my friend....ISMA SYAHIRAH ISA
hmmm.........
akhirnya... dia belajar jugak untuk setia..
ceh... ckp mcm lah dia tak setia
no..no..no..
bukan cmtu.. tapi... bile dengar ape yg isma kate
hati aku betul2 lega
cukuplah ape yang die rase selama ini
dah sampai mase untuk dia bahagia
mmg selama ini dia bahagia
tapi belum cukup bahagia
oh sungguh aku berterima kasih kepada
inche FIKRI HALIM
kerana masih lagi sayang sama teman saya...
seronok rasenye bile tengok dia bahagia
macam kita plak yang bahagia....
semoga jodoh mereka berpanjangan....
insya Allah...
aku???
masih yang dulu...
smile frenz....
tak kesah lah ape yang menimpa senyum tetap ada...
sepanjang usia 17 nak masuk 18 ni....
dah byk yg ak lalui... tapi belum cukup lagi
macam arwah abah cakap
belajar dari pengalaman...
dan senyuman tetap terukir
aku dengan hidup aku
cita2 dan impian aku
terima kasih ya pada mereka yg sentiasa sokong aku
tak lupe pada yang membantah
sorry to say... lagi awk bantah
lagi saya bersemangat
yelah.... orang kata nak mimpi biar sampai bintang...
tak dapat bintang dpt langit pun cukuplah..
*smile*
ak dah biase dengan semua ni...
suka duka hidup mestilah adakan
biasalah... tapi aku pegang pada prinsip ak
senyum jer..
hu3
ak yakin dengan bantuan ALLAH
insya Allah aku dapat capai impian
bak kata wan
nawaitu penting...
ya betul..
lantaklah ape sekali pun org cakap
aku tetap aku
aku bukan orang lain
hari ni.... mungkin aku gadis biasa
tapi esok siapa yang tahu???
hanya ALLAH yang tahu
usahlah kita nak pikir pasal org lain
yang penting kita..
diri kita...
setakat kena kutuk?
ak dah biase
mulut org tak leh tutup
tp bleh pnat
bile dah pnat tutuplah sendiri...
kan2..
untuk mereka yang bace entri ni....
thanks ya...
ak hargai sgt2
mungkin dah sampai masa aku untuk
kuatkan hati untuk hadapi lebih lagi
cabaran dan dugaan
senyum jer......
okaylah.... sayang semua...bye
salam from
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku