..........bobok jap.........

ohw.. baru aku teringat...
semalam aku tak membobok...
he3...
malas lah...
semlm... igt nak baring jer.. rehat jap..
sekali hah... melarat lah..
last kul 1 pgi aku bangun..
tyme tu..kaklong bru nak tido...
bangun jelah...
pastu..
aku ni mmg ade penyakit susah nak tido..
so.... ntah kul bape bru aku tido...
penah sekali tu...
dah kul 12... nak tido x leh jugak...
smpi... dah kul 3 pon mate ni.. x lelap..
aku bangun pastu
jalan masuk bilik air..
amik wuduk..
solat kejap... semua yg aku pandai wat aku buat..
pastu baru leh lelap..
aku mmg cmtu...
bile teringat mmg buat..
sebab rugi jelah.. kalu dah bangun
tp x wat... bukan selalu dapat
dapat, tangkap...he3..
aku bukan baik sgt...
nak jadi baik tu.. banyk dugaannya
he3.. tapi yg penting hati...
kalau usaha lebih dapat lah lebih..
aku selalu jer.. mcm tu...
bile susah baru nak igt Allah
terukkn...
tapi usaha kena ada
aku cuma nak jadi owg yg baik
jadi hamba yg igt Allah tak kira kat mana aku berada
dunia ni pun bukan nyer lame lgi..
tau nape??
sebab Allah tak kate pun bile kite mati
tapi kite kena igt
bila2 jer malaikat datang jemput kita
tyme tu kita dah x de pape selain
amal kat dunia dengan doa...
harta benda dan segal bagai di dunia ni
hilang cm tu jer...
igt lah wahai sahabat sekalian...
mcm selalu
sye igtkn awak
awk ingtkan saye..
ape pun kita mesti mendoakn semua owg..
kekdg.. kita tak tau sape yg doakn kita
semoga owg yg doakn kite tu
dapt keredhaan Allah
okew... kwn2..renung2kn yer...
okew
Semoga Allah merahmati
salam from
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku