Chemist!!!! ChemisT!!!! Argh!!!!

ari ni aku kne bersedia
ko tau npe???
sbbb esok paper chemist!!!!
argh!!!!!
bengangang giler.....
ko tau lepas ni ntah ape nk jdik ngan aku
tlglah Ya Allah, bantulah hambamu ini.
after ni lehla ak gi study
sbb oda dh bising surh ak beralih
dgn menggunakn taktik
" kau kan nak spm, pe kate ko g bace bku."
dan pabila dia ade pnyokong
merangkap kaklong
aku dan bermula....
kejadian ak di halau
act. ak mmg nk blah pun
mls ak lepak lme2 dpn laptop ni
yer r...
ak mls nk bertekak ngan oda dan seluruh rumah amnya
ceh,... poyo jep
tp x tenteramlah otak aku
hish! jgn pkir bkn2
Allah sentiasa ada dgn kita kan
hmm..........
ak mls sebnrnye nk bgi oda
sbb die klu dptlaptop ni
sah tak berhenti smpi tgh malm
see die dh pandang tak puas ati ngan ak
dan curi2 tgk ape y aku tulis 
ok gtg
die dh starts memekak
salam

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku