bad day

tau npe ak istihar kan bad day
argh!!!
dh tamat...
bufday aku dah habis
maksudnyer ak kne stop crying right??
but .... ntahlah wei
ak rase pnat
mate ak bengkak
merah... pedih
nasib lah ade fb
ade lah org ingat
drpd org tu
lupe trus
argh benggang nyer..
yer r.. siape ak die nk igt an
aku is nothing
to him!!!
tp...jeng..jeng..jeng..
pak atan, makcik, kak sheikah bgi aku adiah
even waktu tu tinggal lgi 2 jam untuk bday aku nk habis...
atleast adelah jugak
dah brape lme ek aku x pat adiah bday???
last year.. member wat aku sakit aty
this year.. dierlah yg 1st wish aku
kelakarkn
wei pnatlah
mate mmg x leh thn ag
pedih sgt ni
(nangis x henti ag dri tghari-mlm)
huhu
jgn mare ea
salah sendirikan
so berani buat berani tanggung
okylah aku nk tido
mase dah terlalu lame
oky3 tyme to go
salam

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku