14th Ramadan....

so ari ni dah dekat sbulan kite semua puase

he3

cepatkan mase berlalu

tulaa mase ane perna tggu kite

ye tak???

ha3 ak bobok dah

ari beday syawal!!

so ak nk buli die abis2 san

sat gi nk kuar jap

bleh gak cari sumting tok die

hurm menarik ni....

jam pkul7.22 pagi

dan semua owg dlm umah tgh berdengkur

percaya x klu 10 minit lagi umah ni

akn berdentum

dengan kuasa mak aku kejut sme owg

he3

ak tau dah....

sabar ea jap ag tu adew ak jadik mangsa mak

tu lah.. nilahh....

kaklong???

mentang2 abc

ak plak kne ganti tmpt die

amboi2

ade jew... nasib au

aku ni... mcm ni...

faham???

x???

buat2 lah faham........

hahahahahhaaa

dah sat gi aku yg kne

dah dekat ni

ak mmg rase sat gi

telinga jadik karat ni...

oky gtg

salam

Comments

Popular posts from this blog

new year event!

NS1

Bahagia cara aku