Dilema seoRang Gadis!

dilema siape????

gadis mane?????

wei nape plak byk persoalan plak pgi yg x sebrape pgi ni

entah lah wei..

dilema aku bkan lah berat

mybe bgi owg lain bende ni berat

tp ntok aku

simple ntok ak selesaikan

nape nk besarkn2 masalah

tp kesedihan tu ttp ada

sbb ak pon x mampu nk buang semua perasaan

yang diciptakan Allah kepada semua hamba-Nya

ak jenis yg x nk bebankan dri aku dgn masalh

tp saat aku terkjut dgn semua masalah

tu ak akn menitiskn air mata

betul ke???

pada pandangan owg aku

susah sangat nak menangis

that it!

aku x kan tunjuk kat owg klu aku menangis

dpn mak pon aku cover

tau knape??

ak x nak owg tgk aku lemah

aku x suke dilabel

budak lemah

kaki nangis

walaupun menangis tu megeluarkan gas beracun

tp ingatlah menangis tu juga membuat aku

terhanyut dalam perasaan sedih

yg akan membuatkan aku lupa diri

sampai2 ak igt ape yg aku dah buat

aku bkn x nangis

ak nangis

ak nangis ble rindu kat abah

aku nangis sbb slalu kecewakan mak

ak nangis sbb kwn2 ak x percayekan aku

dan aku menangis ble ak trime berita terkejut yg ak x terduga

and always tp aku bijak

kawal perasan aku

aku x nak biarkan kesedihan merasuk dri aku

entahlah... betul2 dilema seorang gadis

ok lah kluar dulu...

salam

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku